måndag 12 mars 2007

Adressändra?

Jag kikade precis på adressandring.se
Att ha tillfällig eftersändning till Norge är inte direkt billigt. Jag har mejlat kundtjänst och frågat om vilka möjligheter som finns.

Utdrag ur prislistan:

Veckor

Dagligen

Veckovis


20

1775

975


Om det blir tal om tillfällig eftersändning blir det helt klart veckovis. I annat fall får jag ha "eftersändning inom familjen" i Sverige så får min bror öppna allt som ser viktigt ut och ...
  • mejla
  • berätta via Skype
  • scanna
  • posta utvalda försändelser till mig
Kanske kan man anmäla ny adress själv i de fall det handlar om tex tidningsprenumerationer etc? Jag har tex mejlat dagens industris preumerationskundtjänst och frågat vilka möjligheter som finns. En dagstidning vill man ju inte ha dagen efter den kom ut i Sverige, så ett alternativ är såklart att säga upp sånt.

Inga kommentarer: