fredag 2 februari 2007

Andra intervju...

I förmiddags var jag på en andra intervju på ett globalt bolag högt upp på Fortune 500. Att bli intervjuad av personer med liknande akademisk bakgrund och liknande jobberfarenheter kändes stimulerande. Kontakt. De ska höra av sig igen under nästa vecka. Snabba puckar. Sånt uppskattas.

Har ännu inte hört något mer från rekryteringskonsulten i Norge. Förväntar mig besked under nästa vecka. Timing kommer bli viktigt om jag får flera erbjudanden att ta ställning till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Tack för att du länkar till min sida www.jobbinorge.se. Tack vare kontakter jag fått i arbetet med den sidan var jag själv på en intervju hos ett bemanningsföretag i Oslo. Man ville anställa mig som rekryterare av svensk arbetskraft. Det är ju onekligen ett annat löneläge i Norge så det blir spännande framöver.
mvh
Mats V

Andreas sa...

Hej Mats,

Du har en bra sida så det är jag som ska tacka. Har du föresten några tips om hur man som svensk kan få tag på aktuella lönelägen för arbeten i Norge?